Kruhový trénink

Jak vlastně kruhový trénink cvičíme?

Trénink probíhá na stanovištích, která jsou logicky uspořádaná do kruhu podle toho, zda procvičujete spodní, nebo horní partie těla. Během půl hodiny se v kruhu přesouváte z jednoho stanoviště na druhé, a to zhruba po třiceti vteřinách. Na polovině stanovišť najdete speciální hydraulické pístové stroje, další stanoviště jsou věnována aerobním aktivitám.
Během pouhých 30 minut tak posílíte svaly, zpevníte tělo, zrychlíte metabolismus a spálíte tuky. Klíčem k úspěšnému spalování tuků je pohyb při optimální tepové frekvenci. Do té se díky rychlému střídání aerobních a anaerobních aktivit dostanete už za pár minut.
Převážná většina žen, které již vyzkoušely, je přesvědčena, že jim tento typ cvičení přinesl vyšší kvalitu života. Účastnice výzkumu popisovaly zlepšení nejen fyzického, ale i psychického stavu. Pochvalovaly si větší chuť vykonávat každodenní činnosti, příliv energie i spokojenost se svým tělem. Zajímavý je fakt, že slova chvály přicházela bez ohledu na váhový úbytek. To znamená, že i ženy, které při kruhovém tréninku neshodily ani deko, tvrdily, že s kruhovým tréninkem je jejich život výrazně lepší.

Kruhový trénink

je ideální pro Vás – pro začátečníky, starší sportovce, ženy, mladistvé a prostě pro všechny, kteří chtějí být fit. Kruhový trénink je také užitečný pro sportovce, kteří se vracejí po delší době k intenzivnímu a pravidelnému tréninku a chtějí co nejrychleji obnovit svoji kondici. Často přehlíženým pozitivním efektem kruhového tréninku je skutečnost, že srdce a kardiovaskulární systém trénujete právě tak efektivně jako Vaše svaly.

Uvědomte si, že kruhový trénink je jak starý přítel – je tu a je vždy připraven Vám pomoci, když ho potřebujete. Jedná se o rychlou a efektivní cestu, jak zlepšit sílu, kondici, vyrýsovat postavu a také shodit pár přebytečných kilogramů.

Přednosti kruhového tréninku:

  • Podporuje vyvážený rozvoj jednotlivých svalových partií a předchází zranění.
  • Trénuje srdce a kardiovaskulární systém.
  • Je možné ho provádět variabilně…
  • Umožňuje nárůst síly a přitom šetří klouby.
  • Umožňuje různou rychlost svalové práce.
  • Je ideální pro sportovce různých sportovních aktivit, různého věku…
  • Je nenáročný na čas při vysoké intenzitě tréninku.

KRUHOVÝ TRÉNINK…. aneb 30minut stačí
- krátké, motivující, intenzivní a efektivní cvičení. Kruhový trénink splňuje všechny požadavky moderní, uspěchané doby. Cvičení je koncipováno tak, aby vyhovovalo všem nárokům hektického života. Kruhový trénink je komplexní cvičební program, který zahrnuje prvky kardiovaskulárního i silového cvičení zároveň. Posiluje svaly, zpevňuje tělo, zrychluje metabolismus, spaluje tuky a pomáhá snižovat váhu. Během 30minut se v kruhu přesouváte z jednoho stanoviště na druhé po 45 vteřinách za pomoci speciálně upravené hudby

A nakonec…..

Stačí cvičit 30minut 3x týdně a po krátké době uvidíte výsledky….Nekecáme…Přijďte se přesvědčit, vyzkoušet a uvěříte nám…